ada

Activitats Dirigides a Adults

Horaris:

Descripció de les sessions:

SPINNING: Sessió d’entrenament que combina força i resistència seguint el ritme de la música en una bicicleta estàtica, cremaràs prop de 600Kcal per sessió tonificant la musculatura de tren inferior i reforçant el sistema cardiovascular i respiratori. Si necessites augmentar la freqüència respiratòria i treball de fons intenta incloure mínim una sessió d’Spinning a la setmana.
Instructores: Paula, MªÀngels i Su.

PILATES: Tècnica d’entrenament connectant i equilibrant la respiració amb exercicis de tonificació i estiraments de tot el cos. Millorarà el teu to muscular i elasticitat aconseguint evitar lesions i millorar la teva postura corporal. El treball de tota la zona “centre” del nostre cos equilibra la musculatura abdominal i zona baixa de l’esquena aconseguint una esquena sana a nivell dorsal i lumbar.
En les sessions de Burn Pilates afegim més dinàmica a la sessió variant els exercicis de nivell 1 a nivell 3 per aconseguir també més combustió calòrica i finalitzem la sessió amb 10 min d’estiraments afavorint el treball d’elasticitat i la recuperació muscular.
Dynamic Pilates: Sessió dinàmica amb l’essència del pilates que t’ajudarà a tonificar tots els grups musculars.
Instructores:
Maite, MªÀngels i Su.

DANCESTEP: Posaràs la teva capacitat de concentració i coordinació a prova amb una sessió coreografiada amb l’Step com element principal. Una sessió dinàmica i divertida amb treball cardiovascular intens. G&A: Acabarem la sessió amb exercicis de gluti i abdominals per a fer-la més complerta.
Instructora: Su

BODY MIND: La sessió que et farà sentir l’energia en perfecta harmonia cos-ment a qualsevol nivell. Sentiràs l’essència del loga, la tècnica i control del Pilates, la mecànica de treball d’esquena amb el mètode Feldenkrais i la calma del Tai-Chi. Tot plegat en una sola sessió coreografiada amb música molt fàcil de seguir. Podràs notar els seus beneficis des de la primera classe. Un viatge que t’enganxarà.
Instructora: Su

SALSA: Desconnecta i passa-t’ho pipa amb una activitat cardiovascular a ritme de passos de ball llatins. Coreografies amb passos senzills i fàcils de coordinar que et faran cremar calories, tonificar i millorar la coordinació, tot passant una estona divertida i efectiva.
Instructor: Smith

DANSA AFRICANA: Gaudeix dels ritmes energètics de l’Oest Africà experimentant la seva varietat. Aprendràs a moure’t sentint la percussió, alliberant tensions, despertant el teu cos i buscant la connexió enèrgica dels elements naturals: terra, aigua, aire i foc.

Instructor: Malick

STRONG WORKOUT: Entrenament de força/resistència treballant amb pes tots els grups musculars del cos de manera intensa i dinàmica. Treball amb barres i amb discs de pes, que combinat amb exercicis de tren inferior i superior, seran garantia d’una òptima condició física definint la teva musculatura sense càrrega aeròbica però amb alta combustió de greixos.

Instructores: MªÀngels i Su

GAC: En aquesta sessió enfocarem tots els exercicis en la tonificació de 3 grups musculars: glutis, abdominals i cames. Les sessions de GAC poden tenir o no part de la sessió amb treball cardiovascular per a fer-ho més variat.

Instructores: Paula i Su

UPPERBODY: Entrenament centrat en la tonificació de tren superior, dorsal, pectoral, bíceps, tríceps, espatlla i abdominals. Si el que necessites és augmentar la força als teus braços i als dos grans grups musculars del tors per evitar problemes funcionals d’esquena intenta que estigui dins de la teva rutina de
classes.
Instructora: Su

IOGA: Deixa que tot s’aturi en una sessió de Ioga dinàmic on podràs estar per tu, treballant la concentració i connectant cos, respiració i ment a través d’asanes (postures) que t’ajudaran a trobar l’equilibri físic. Aquesta sessió està pensada per allunyar l’estrès de la teva vida i millorar la teva flexibilitat i mobilitat.

Instructora: Su

TBC (Total Body Conditioning): Sessió que combina activitat cardiovascular amb resistència amb materials molt variats. Es busca el màxim rendiment muscular amb poc pes i repeticions combinades amb més d’un grup muscular a l’hora. Si el que necessites és baixar de pes i consolidar to muscular no dubtis a provar-la.

Instructora: Su

FITBALL STRETCH: La Fitball és una pilota molt gran que ens permet treballar en moltes posicions tots els grups musculars del cos. La finalitat d’aquesta sessió és que tota la musculatura entri en calor per augmentar l’efectivitat dels estiraments que també practicarem en aquesta sessió. És un bon complement si necessites augmentar la mobilitat, funcionalitat i elasticitat del teu cos. La gran majoria d’exercicis que es practiquen en aquesta sessió són Pilates.

Instructores: Maite i Su

INTERVAL-TRAINING: Entrenament molt variat amb treball intervàl·lic de diferents intensitats per treballar la musculatura de manera funcional i aïllada. És una sessió molt global en la que no sempre hi afegirem activitat cardiovascular i treballarem sempre amb una mica més de pes que en un TBC per aconseguir un to muscular més definit. És una sessió d’entrenament funcional de tot el cos. Si el teu objectiu és augmentar la força muscular i mantenir súper actiu el teu metabolisme aquesta sessió és imprescindible per a tu.
Instructores: MªÀngels i Su

CORRECCIÓ POSTURAL, TALLERS D’ESQUENA, ROLLER FOAM: Quan trobis en els nostres horaris conceptes com aquests serà un bon moment per aprendre amb diferents tècniques com descarregar zones tensionals de la nostra esquena, detectar punts gatell o gallet (punts de dolor de bandes musculars que irradien dolor a altres zones), treballarem la nostra esquena a un altre ritme i nivell de consciència. Ho podràs trobar com a sessió única o combinada al final d’alguna altra sessió. Aprofita per fer-ne alguna de tant en tant i “reprogramar-te”. Si tens problemes d’esquena, sobrecàrregues, males posicions, lesions que requereixen control específic dels exercicis, contractures… Aquesta sessió és la nostra solució per treballar-ho quan ja tenim aquests problemes i també per evitar-los. Treballarem la musculatura que necessitem activa per protegir la columna i estirarem per alliberar-la.
Instructora: Su

Contacte:

Segueix-nos al nostre instagram: